Australia - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Nico Luijtelaar - WaarBenJij.nu Australia - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Nico Luijtelaar - WaarBenJij.nu

Australia

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

08 Mei 2014 | Australië, Mission Beach

Dinsdag 6 mei op weg naar Mossman Gorge zo'n 80 kilometer van Cairns, Mossman Gorge is in de Daintree National park waar de echte regenwoud begint. Ben daar met een Nederlands echtpaar door het park gelopen, en ja dit is toch iets anders dan in Karunda. Daarna ben ik naar Newell gegaan, want in Walkabout Creek Hotel heb ik iemand ontmoet die zij als je daar toe gaat moet je mijn ouders rock 'n roll café gaan. Zo gezegd zo gedaan maar dat café was maar een patatzaak, ben daar wel gebleven en heb daar een steak gegeten. Woensdag 7 mei terug naar het zuiden via de Captain Cook Highway waar ik nog een foto heb gemaakt bij Rex lockout punt. Verder naar het zuiden ben ik gestopt in Babinda Boulders en Josephine Falls twee watervallen. Daarna richting Kurrimine Beach, maar elke strand hier verlaten en zwemmen kan je niet. Er zitten krokodillen, haaien en stingers (kwallen) in de zee beetje jammer. Maar je kunt wel tussen de stinger net zwemmen. Donderdag 8 mei heb ik de Canecutter way gereden en ben bij Paronella Park gestopt en heb daar een kijkje genomen, er was eens een Spaanse dromer die een kasteel wou hebben en die heeft hij daar gemaakt met vele tuinen. Daarna richting Mission Beach een strand die ook verlaten is, maar ja dat is overal hier. Morgen richting Townsville waar ik zondag naar Magnetic eiland ga en twee nachten blijf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 10626

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2016 - 16 Augustus 2016

Vakantie 2016

22 Januari 2014 - 14 Januari 2015

Follow that Dream

01 Juli 2014 - 30 Juli 2014

The Cook

Landen bezocht: