Australia - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Nico Luijtelaar - WaarBenJij.nu Australia - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Nico Luijtelaar - WaarBenJij.nu

Australia

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

12 Mei 2014 | Australië, Magnetic Island

Vrijdag 9 mei vertrek van Mission Beach op naar Townsville, maar eerst nog effe gestopt bij Jourama Falls. Het was een waterval waar je effe moet klimmen, maar dan is het de moeite waard. Om 16.00 uur aankomst in Townsville waar ik nog effe moest boodschappen en dan naar de camping waar ik twee nachten blijf. Zaterdag 10 mei ben ik de binnen stad gaan verkennen, maar moet zeggen Townsville is niet veel aan. Zondag 10 mei (Moederdag) op naar Magnetic Island bij Townsville, waar ik voor twee nachten blijf in een B&B. Die dag was in Horseshoe Bay een kleine markt wegens Moederdag, was kleine maar leuk en live muziek. Maandag 12 mei heb ik het eiland verkent, vele baaien maar allemaal leeg. Morgen weer maar het zuiden rijden, ik denk dat ik bij plaatje Bowen stop.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 10679

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2016 - 16 Augustus 2016

Vakantie 2016

22 Januari 2014 - 14 Januari 2015

Follow that Dream

01 Juli 2014 - 30 Juli 2014

The Cook

Landen bezocht: