Australia - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Nico Luijtelaar - WaarBenJij.nu Australia - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Nico Luijtelaar - WaarBenJij.nu

Australia

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

22 Juni 2014 | Australië, Port Macquarie

Tot en met 16 juni was ik in Gold Coast Queensland, waar ik Seaworld en Movieworld heb bezocht. Maar ook Mount Tamborine waar ze een Nederlands snackbar hebben en na tuurlijk een broodje kroket heb gepakt en Marta heeft poffertjes gegeten. Verder heb ik daar geholpen in hun take away restaurant en bij de appartement. Op 17 juni ben ik vertrokken naar Byron Bay de stad van de Hippies en Wicked Weasel, waar ik de Byron Bay vuurtoren heb bezocht en ben op het oosterlijk puntje van Australië geweest en daarna naar de Beach dat erg leeg was. Op 20 juni ben ik richting Coffs Harbour gegaan waar ik bij Clog Barn (Klompen schuur) ben gestopt en ook daar heb ik twee frikadel special gegeten en de volgende dag een uitsmijter en kroketten. Verder ben ik naar Coffs harbour haven geweest, waar ik ook op Muttonbird Island ben geweest om walvissen te zien. Wel gezien maar ver weg en niet Migaloo. Zondag 22 juni op naar Dorrigo NP, waar de skywalk is en een wandelroute heb gelopen van 6,6 kilometer door de regenwoud. Blijf nu voor één nacht in Port Macquarie en ga morgen 23 juni naar Sydney.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 10623

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2016 - 16 Augustus 2016

Vakantie 2016

22 Januari 2014 - 14 Januari 2015

Follow that Dream

01 Juli 2014 - 30 Juli 2014

The Cook

Landen bezocht: