Australia - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Nico Luijtelaar - WaarBenJij.nu Australia - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Nico Luijtelaar - WaarBenJij.nu

Australia

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

08 Februari 2014 | Australië, Adelaide

Vanmorgen om 8 uur opgestaan waarna ik een ontbijtje van Judi kreeg, toast met ei. Om 9.30 uur ben ik vertrokken richting Adelaide een trip van 750 kilometer, bij 450 kilometer kwam ik in South Australia en dan veranderd ook de tijdzone een half uur terug. Naar een lange en warm rit ben ik nu in Adelaide om 19.00 uur. Na wat rond kijken na een camping, kwam ik te laat aan dus een motel gepakt. Morgen na de camping bij het strand.

• 08 Februari 2014 - 13:00

Henkie:

Hey nikos! Leuk en fijn om te lezen dat alles goed gaat! Vette bus overigens.
    Geniet ervan! En Vergeet niet op zijn tijd, een chinees omeletje te maken! ;-)

Ik blijf je volgen!

Groetjes!

• 08 Februari 2014 - 14:11

Gert-Jan En Monique Klarenbeek:

Hey Nico, we vinden het allebei geweldig om jou te volgen en te lezen wat je allemaal doet.
    Iets meer foto's mag wel.
    Let goed op jezelf en geniet van alles daar.