Australia - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nico Luijtelaar - WaarBenJij.nu Australia - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nico Luijtelaar - WaarBenJij.nu

Australia

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

07 Februari 2014 | Australië, Melbourne

Okay, de laatste 3 dagen niet veel gedaan wegens het was te warm. Ben woensdag samen met Michael en Stephan wezen uit eten, dit keer Thai's en het was lekker. Donderdag bij het zwembad gebleven, het was echt heet die dag. Vandaag kom ik mijn Auto ophalen, moest er om 10 uur zijn en kwart over 11 klaar. Heb de auto al een beetje ingericht voor vertrek. Ik vertrek morgen richting Adelaide, daar zal ik niet lang blijven want dat ken ik al van 2011. De trip moet naar Perth dat duurt een kleine week. Kijken of de auto het volhoud.

  • 07 Februari 2014 - 10:14

    Pascal :

    De jaloezie groeit met de dag!!!

    Goeie reis dikke en gooi effe een Bravo reportje eruit op zijn tijd!!

    Enjoy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 10642

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2016 - 16 Augustus 2016

Vakantie 2016

22 Januari 2014 - 14 Januari 2015

Follow that Dream

01 Juli 2014 - 30 Juli 2014

The Cook

Landen bezocht: