Australia - Reisverslag uit Katherine, Australië van Nico Luijtelaar - WaarBenJij.nu Australia - Reisverslag uit Katherine, Australië van Nico Luijtelaar - WaarBenJij.nu

Australia

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

12 April 2014 | Australië, Katherine

Vrijdag 5 april 2014 aangekomen op de camping van Lake Argyle, waar we die middag nog het zwembad in zijn gegaan. Zaterdag en zondag lekker rustig aangedaan. Maandag ben ik een rondje gaan lopen rond de camping, effe naar de andere kant van de Bamboo Cove en naar de Homestead van de Familie Durack. Het was bij mekaar 3 uurtje maar ik zweet me rot. Dinsdag morgen om 7 uur vanuit Kununurra een rondvlucht gemaakt over Lake Argyle, Bungle Bungle, Argyle Diamond Mine en Ord Irrigation Area. Het was fantastisch vanuit de lucht en vooral Bungle Bungle is apart maar fucking mooi. Middags effe winkelen en snel terug naar het zwembad. Woensdag ben weer gaan lopen richting de Dam Muur, een stuwdam voor stroom in de regio. En naar de Ord River waar krokodillen in zwemmen, 3 krokodillen gezien. Donderdag middag een boottocht gemaakt over Lake Argyle en een zwem gedaan, zitten toch krokodillen in de Lake, maar ja ik leef nog. Vrijdag vertrokken naar Victoria River via Timber Creek, maar eerst over de grens van West Australia naar Northern Territory en ik mijn 10000 kilometers erop zitten. Die morgen effe naar de Zebra Rock mijn geweest voor die Zebra stenen. Dan door naar Victoria River via Timber Creek, waar ik die nacht heb door gebracht in een Roadhouse. Zaterdag 12 april (PAPA) op naar Katherine effe een foto gemaakt van de T-kruising Victoria Highway en Stuart Highway. En nu sta ik weer op een camping met zwembad, lekker toch.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 10631

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2016 - 16 Augustus 2016

Vakantie 2016

22 Januari 2014 - 14 Januari 2015

Follow that Dream

01 Juli 2014 - 30 Juli 2014

The Cook

Landen bezocht: