Australia - Reisverslag uit Broome, Australië van Nico Luijtelaar - WaarBenJij.nu Australia - Reisverslag uit Broome, Australië van Nico Luijtelaar - WaarBenJij.nu

Australia

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

24 Maart 2014 | Australië, Broome

Zaterdag snel vertrokken naar Eighty Miles Beach een trip van 250 kilometers, daar aangekomen ging best snel. De camping is gelijk ook alles van Eighty Miles Beach en een goede camping. De volgende dag ben ik naar het strand geweest die dan 120 kilometer lang is, is mooi maar maar. Er zaten een paar vissers te vissen, totdat er één beet had.
Het is een goede vangst want het was een joekel van een vis, ze kregen hem vlak aan de kant en wat was het een Shuffle Nose Shark (Haai) van 1 meter 50 lang. Je moet het voorstellen ze gooien hum lijnen ongeveer 15 meter in de zee, deze haaien eten ook mensen dus niet zwemmen in de zee. Vandaag maandag ben naar Broome gereden zo'n 370 kilometer, dus ik heb nu de zuidkant en de oostkant gehad met rijden er zit nu 8600 kilometer er op. Hier in Broome blijf ik een week, kijken wat Broome heeft.
Ps. Ik heb mijn vakantie ook al geboekt, ik ga op 1 juli een maand naar de Cook Eilanden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 10692

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2016 - 16 Augustus 2016

Vakantie 2016

22 Januari 2014 - 14 Januari 2015

Follow that Dream

01 Juli 2014 - 30 Juli 2014

The Cook

Landen bezocht: