Australia - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Nico Luijtelaar - WaarBenJij.nu Australia - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Nico Luijtelaar - WaarBenJij.nu

Australia

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

24 Mei 2014 | Australië, Gold Coast

Maandag 19 mei vertrokken naar Hervey Bay een trip van 400 kilometer, aankomst ongeveer 3 uur middags. Heb toen een camping op gezocht om daar een paar dagen te blijven. Dinsdag 20 mei heb ik een tour geboekt voor twee dagen op Fraser Island voor woensdag en donderdag. Die middag ben ik het centrum en strand gegaan en heb in het noorden en bij de pier in het zuiden een cappuccino gedronken, lekker toch. Woensdag 21 mei (Peter) 6 uur opstaan voor de trip naar Fraser Island om 7 uur werd ik opgepikt bij mijn camping en het een trip van een uur tot de haven River Heads, want er moest ook andere gasten opgehaald worden. Op de eiland gingen we de bus in en gelijk begon de tour. Het eerste stopten we bij Lake McKenzie een mooie meer van een lagune en daarna bij Wanggoolba Creek waar we een kleine kilometer langs de rivier gelopen hebben. Daarna zijn we naar Lake Wabby gegaan, je wordt bij het strand afgezet en daarna anderhalf kilometer lopen naar de Lake waar het ook fantastisch is echt mooi. Daarna terug naar de resort waar we onze sleutel kregen van het hotel, effe douchen en avondeten alles inclusief en daarna naar de bar met een gezelschap van Nederlanders en Zwitsers. Donderdag 22 mei 7 uur opstaan en het regent buiten maar ok ontbijt genomen en om 8 uur de bus in en toen begon alles op te klaren. De trip ging naar het schip wrak, maar daarvoor kom je met het vliegtuigje over het eiland vliegen heb ik gedaan fantastisch. Het vliegtuig zetten ons af bij het schip wraken zijn we daarna naar Champagne Pools gegaan maar we effe gingen zwemmen. De reis ging verder naar Indian Head een rots met mooi uitzicht en daarna naar Eli Creek een riviertje waar je doorheen kon lopen. O, ja ook nog Dingo's gezien van heel dicht bij. Deze toer was echt fantastisch. Kwam om 19 uur terug op de camping en heb gelijk mijn broer gebeld voor de felicitaties, want ik had geen bereik op het eiland. Vrijdag 23 mei op naar de Gold Coast waar ik nu bij de moeder van mijn aangetrouwde nicht ben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 10594

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2016 - 16 Augustus 2016

Vakantie 2016

22 Januari 2014 - 14 Januari 2015

Follow that Dream

01 Juli 2014 - 30 Juli 2014

The Cook

Landen bezocht: