Australia - Reisverslag uit Townsville, Australië van Nico Luijtelaar - WaarBenJij.nu Australia - Reisverslag uit Townsville, Australië van Nico Luijtelaar - WaarBenJij.nu

Australia

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

30 April 2014 | Australië, Townsville

Zaterdag en zondag toch nog gebleven in Mount Isa, omdat ik effe geen zin had om te rijden. Is ook goed want zondag voelde ik me niet lekker, maar alles is weer goed met mij. Maandag 28 april op naar het plaatsje McKinlay waar ik om 14 uur aan kwam, en waarom Mckinlay nou daar staat het WALKABOUT CREEK HOTEL van de film "Crocodile Dundee" (zie foto) en ik heb daar geslapen. Dinsdag richting Townsville, waar ik eerst in Hughenden heb overnacht. Woensdag middag in Townsville aangekomen en ik blijf hier twee nachten en dan naar Cairns.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 10595

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2016 - 16 Augustus 2016

Vakantie 2016

22 Januari 2014 - 14 Januari 2015

Follow that Dream

01 Juli 2014 - 30 Juli 2014

The Cook

Landen bezocht: